Asiakaskokemus

 

Asiakaskokemus on saatavien hallinnassakin todella tärkeä, sillä jokainen asiakkaan yhteydenotto on myös mahdollisuus parantaa asiakassuhdetta. Sergel tarjoaa koko We Care O2C -palveluketjun osalle asiakaspalvelun.

Asiakaskokemus on saatavien hallinnassakin todella tärkeä, sillä jokainen asiakkaan yhteydenotto on myös mahdollisuus parantaa asiakassuhdetta. Otamme saatavien hallinnan eri osa-alueiden kehityksessä aktiivisen roolin ja varmistamme omalta osaltamme, että asiakastamme ja heidän asiakkaitaan kohdellaan yhteisten arvojen mukaisesti. Saatavienhallintaan voi liittyä joskus hankalia tilanteita, kuten sairaudesta tai työttömyydestä johtuva tilapäinen maksuvaikeus. Näissäkin tapauksissa kartoitamme ammattitaitoisesti asiakkaan tilanteen ja löydämme hyvässä hengessä parhaan ratkaisun.

Laadukas asiakaspalvelumme parantaa asiakaskokemusta 

Jokainen asiakaskohtaaminen on mahdollisuus parantaa asiakassuhdetta ja asiakaspysyvyyttä. Palvelumme avulla nopeutat kassavirtaa ja vähennät käyttöpääoman tarvetta. Tavoitteellinen ja johdettu olennaisten tunnuslukujen järjestelmällinen seuranta varmistaa ja mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen ja kassavirran kehityksen datan avulla.

Asiakastyytyväisyyden mittareita seurataan jatkuvasti, jotta voidaan varmistaa, että asiakastyytyväisyys säilyy tai paranee, kun toteutetaan toimintatapojen tai järjestelmien muutoksia.

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme auttavat löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun.

Lähetä meille yhteystietosi