Reklamaatioiden hallinta ja limiitin valvonta

 

Reklamaatioiden vakioitu toimintatapa poistaa viiveitä ja nopeuttaa myyntisaamisten kotiuttamista. Ottamalla käyttöösi Sergel We Care O2C -palvelun, on mahdollista myös saada käyttöön asiakaskohtainen laskutuslimiitinhallinta.

Reklamaatioiden viiveetön ja järjestelmällinen käsittely  nostaa asiakastyytyväisyyttä huomattavasti, ja parantaa laskujen kiertonopeutta, kun saamisissa olevat, epäselvät laskut saadaan korjattua viiveettä. Hyvityslaskujen määrää ja juurisyitä seurataan jatkuvasti, jotta laskujen korjauksiin liittyvä ”hukka” voidaan eliminoida oikeanlaisilla toimenpiteillä ja muutoksilla tilauspäässä. Suuri määrä laskujen korjauksia voi sitoa yrityksessä kassaa merkittävästi, kun korjatusta laskusta alkaa juosta maksuaika taas uudelleen.  

• Vakioitu toimintatapa mahdollistaa tehokkaan käsittelyn, joka poistaa viiveitä ja nopeuttaa myyntisaamisten kotiuttamista

• Vapauttaa asiakkaalle aikaa ja resursseja ydinliiketoimintaan 

• Oikea ja asiantunteva käsittelytapa varmistaa myös oikeanlaiset toimenpiteet, joilla turvataan asiakkaan oikeudet 

• Oikeudellinen asiantuntemus asiakkaan käytettävissä 

• Tehokas ratkaisujen löytäminen

We Care O2C -palvelussa olennaista on myös se, että pidämme myynnin jatkuvasti tietoisena asiakaskohtaisista, erääntyneistä saatavista; myynnin ja myyntireskontran läheinen yhteistyö on edellytys tilauksesta maksuun -prosessin kassatehokkaalle toteutukselle.  

• Ottamalla käyttöösi Sergel We Care O2C -palvelun, on mahdollista myös saada käyttöön asiakaskohtainen laskutuslimiitinhallinta

• Perustuen asiakkaan maksuhistoriaan ja maksukäyttäytymiseen voidaan asiakkaan laskutuslimiitti määritellä myynnin avuksi yhdessä sovittujen raamien puitteissa 

• Pidämme myös aktiivisesti yhteyttä eri sidosryhmien kanssa -> myynti -> asiakkaat

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme auttavat löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun.

Lähetä meille yhteystietosi